Flyer Print înseamnă servicii de calitate și clienți fericiți!

 

SCURT ISTORIC AL SOCIETĂȚII

          Suntem o companie cu capital 100% romanesc cu traditie in domeniul tiparului de peste 27 de ani si peste 50 de angajati cu un entuziasm viu pentru tehnologie si uniti de spiritul inovator.

          Lucrăm cu personal calificat si tehnologii de ultima generatie precum software, aplicatii IT, utilaje, capacitati tipografice high end, executand produse atat pentru clienți din țară si din intreaga Europa, la o calitate ridicata conform standardelor și certificărilor din domeniu (TUV, FSC, ISO etc.)

          Știm cum interacționează oamenii cu produsele și vrem ca experiența lor să fie una intuitivă și completă. La noi apelezi atunci când ai nevoie de: ambalaje, etichete,materiale de brand tipărite, articole din hârtie sau carton tipărit.

          Ne recomandă un portofoliu de clienți importanți cu care dezvoltam colaborari si parteneriate pe termen lung. Imaginăm căi și construim oportunități de comunicare, prin materiale creative și practice, dezvoltam si proiectam ambalaje si materiale solicitate de clientii nostri, si livrăm soluții adaptate pe nevoile consumatorilor finali, emoții, calitate ridicata, timp scurt de livrare...

Succesul îi urmează pe cei care îndrăznesc mai mult!

DOMENIUL DE ACTIVITATE

Povestea noastră începe și se descrie în doar câteva cuvinte: servicii de print online/web to print. Pentru că tu îți cunoști cel mai bine afacerea sau nevoile, ne-am gândit să îți punem la dispoziție un Studio de design online unde tu stabilești culorile, formele și fonturile produselor dorite ori poți să încarci un template personal. Iar dacă nu ai îndeletniciri de designer, îți venim în ajutor cu câteva template-uri realizate de noi.

Web to print este o platforma online prin intermediul careia se pot crea si lansa in productie materiale personalizate precum ambalaje, etichete,materiale de brand tipărite, articole din hârtie si carton tipărit ,tricouri, pixuri etc.

Serviciul a devenit popular la sfârșitul anilor 90, pe măsură ce comerțul electronic a devenit mai frecvent. Practica a început cu transferul fișierelor de la client la tipografie prin e-mail. Acest lucru a dat tipografiilor capacitatea de a-și face clienți și dincolo de zona lor geografică locală.

          La început, costurile au fost mult mai mari din cauza software-ului scump și a celor ale deținerii și întreținerii hardware-ului de imprimare. Pe măsură ce tehnologia a avansat și a devenit mai accesibilă, calitatea printului a crescut iar costurile au scăzut.

Software-ul de astăzi permite utilizatorilor să creeze șabloane pentru diferite proiecte de tipărire. Aceasta poate include cărți de vizită, flyere, foi cu antet, broșuri, buletine informative, cataloage și multe altele. Aceste opțiuni sunt la doar câteva clicuri ale mouse-ului, reducând timpul și energia petrecute în crearea materialelor de care ai nevoie.

Cum funcționează?

Cu ajutorul unui software de imprimare web, poți reduce nevoia unei echipe de marketing sau de designeri. Aceast aspect reduce și costul total al tipăririi.

Utilizarea software-ului poate părea similară cu cea a programelor de editare pe desktop. Simplificarea producției de tipărire reduce timpul alocat celor mai importante aspecte ale proiectelor de imprimare. De asemenea, îți permite să te concentrezi mai mult asupra produsului final.

O caracteristică excelentă pentru utilizatori este posibilitatea de a încărca propriul conținut creativ pentru orice proiect. Acest lucru îți oferă controlul asupra proiectării și creării conținutului de marketing. De asemenea, reduce timpul de productie si livrarea al materialelor tiparite. In general, fișierele încărcate trebuie să fie în format PDF standard.

Utilizarea serviciului de web to print ca metodă de printare creează un mod eficient și rentabil de a satisface o parte a nevoile de marketing ale unei firme.

 În mediul contemporan de afaceri, nevoia de materiale promoționale, ambalaje și orice alte alte obiecte personalizate a devenit din ce în ce mai mare, acoperind tot mai multe domenii de activitate, serviciile de printare fiind astfel esențiale în realizarea unor produse de calitate, o gama diversa de produse atractive, multiple optiuni de design, printare si finisare.

Când ne referim la print, majoritatea ne gândim doar la copii xerox, cărți de vizită sau fotografii, omițând faptul că printarea poate însemna mult mai mult. În prezent, digitalizarea a luat cu asalt majoritatea domeniilor de activitate, fie ele din mediul privat sau de stat. În acest context, noi am dezvoltat o altă direcție pentru print-ul tradițional si anume, serviciile de print online/web to print.

          La baza acestui concept a stat realitatea faptului că fiecare antreprenor își cunoaște cel mai bine afacerea și nevoile ei reale, domeniul de activitate sau tipologia clientului. Din aceste considerente, oferim un Studio de Design Online, unde să vă puteți stabili singuri formele, culorile, pattern-ul sau fonturile care vor da viață și personalitate produselor de care aveți nevoie pentru desfășurarea activității și promovarea implicită a brandului vostru. Fiind conștienți de faptul că nu toți suntem talentați la design grafic, punem la dispozitie template-uri pentru crearea unui concept cât mai inedit și personal, ușor de utilizat în manieră cât mai intuitivă. De asemenea, puteți încărca pentru printare propriile machete pe care deja le utilizați.

Pentru a putea alege între serviciile tradiționale, care presupun deplasarea la centrele de printare, colaborarea cu un grafician care să realizeze machetele și așteptarea derulării întregului proces până la obținerea produselor finale, și varianta unei comenzi simple și rapide din propriul birou, vă enumerăm principalele 5 avantaje ale serviciilorFlyerprint.ro online:

Economia de timp. “Nu am timp acum, sper să ajung mai târziu!”, “Off, iarăși am uitat! Nu știu când o să-mi pot face timp…”, “Nu pot lipsi de la ședința de astăzi! Trebuie să amânăm din nou!” Secolul vitezei ne supune pe toți la teste și încercări, atunci când vine vorba de timp. Înțelegând acest lucru, platforma FlyerPrint.ro  facilitează procesul creativ pentru realizarea produselor personalizate de care aveți nevoie. La noi, comanda se poate realiza online, la orice oră și de pe orice device. Evitând aglomerația, vă comandați ambalajele sau materialele promoționale direct de la birou sau chiar și din confortul casei voastre. În plus, pe lângă economia de timp, respectați și regulile de distanțare impuse în prezent.

Amprenta personală. Sunt cel puțin două motive pentru care să vă creați propriul design pentru produsul dorit: în primul rând, bucuria de a putea afirma că este creația voastră, de la A la Z, iar pe de altă parte, produsul final vă va reprezenta în totalitate. Noi vă sugerăm să dați frâu liber imaginației, creând obiecte utile, dar atractive, care să vă încânte clienții, fidelizându-i în timp. Nu uitați: simplitatea este, în fond, cel mai sofisticat atu!

Experiența digitală. Nu v-ați săturat să stați la cozi interminabile, presați de persoanele din jur, mereu în contra-timp, și, la final, dezamăgiți de rezultatul obținut? Cu www.flyerprint.ro nu mai trebuie să faceți lucrurile în grabă, pentru că, prin serviciul online de print, aveți acum tot timpul necesar analizei și conceperii unui produs final așa cum vi-l doriți, putându-l modifica până când sunteți mulțumiți de rezultat.

Comanda confortabilă. Ce poate fi mai plăcut decât să comandați produsele de care aveți nevoie, din confortul biroului sau chiar de acasă? De aceea, venim către voi cu cea mai inovativă platformă de print. Tot ceea ce aveți de făcut este să încărcați designul existent sau să vi-l creați chiar voi așa cum vi-l doriți! La final, adăugați totul în coș, iar noi ne vom ocupa de printarea comenzii voastre pe materiale calitative, de ultimă generație, utilizând cea mai modernă și performantă aparatură. Macheta realizată rămâne salvată, următoarea comandă fiind la doar un click distanță!

Livrarea la locație. Un ultim pas, înainte de a vă bucura de rezultatul final. Cel mai important aspect constă în faptul că, indiferent de locul în care vă aflați, puteți beneficia de serviciile noastre de print online, livrarea fiind realizată în cel mai scurt timp posibil – chiar și în 24 de ore, funcție de comandă și locație.

Cu ajutorul informațiilor de mai sus, sperăm să vă fi oferit o imagine mai detaliată asupra avantajelor oferite de serviciile www.flyerprint.ro, prin care venim în întâmpinarea nevoilor businessului vostru. În articolul de astăzi, au fost ilustrate doar câteva dintre punctele tari ale acestei variante digitalizate de printare, celelalte atuuri lăsându-le să le descoperiți singuri.

STUDIOUL DE DESIGN ONLINE

Noul nostru Studio de design online, integrat în site-ul www.flyerprint.ro, face ca realizarea designului unui produs pentru printare să fie mai simplă ca oricând! Totul are loc online și nu mai este nevoie să faci drumuri nenumărate la centrele de copiere. Îți oferim posibilitatea de a edita designul produselor tale ori de câte ori dorești, astfel încât să ajungi la cel mai bun rezultat final.

www.flyerprint.ro este singurul magazin de print online din România. Am gândit funcții uimitoare și instrumente inovative care să te ajute să realizezi designul produselor comandate, completat cu zeci de template-uri disponibile pentru produse specifice care îți permit proiectarea direct pe site-ul nostru, direct din fața calculatorului personal. Trebuie doar să te înregistrezi pe site-ul nostru pentru a-ți putea realiza și salva un număr nelimitat de produse în portofoliul tău. Alege template-uri pre proiectate pentru produse cum ar fi cărți de vizită, calendare, flyere, pliante, foi cu antet, broșuri, etc.

Îți punem la dispoziție un mod complet unic și nou de a obține materiale gata de printare într-un timp scurt. Poți să renunți la serviciile de design și să utilizezi sistemul nostru! Poți alege dintr-o gamă variată de template-uri sau poți începe cu o pagină nouă unde să proiectezi ceva complet unic de la zero.

Ai control complet asupra încărcării imaginilor, alegând ce font dorești să utilizezi. Începe să proiectezi chiar astăzi – în modul simplu, rapid și eficient!

Interfața este prietenoasă, instrumentele de editare sunt ușor de găsit & folosit, ai la dispoziție și template-uri gratuite la fiecare produs în parte, așa că nimic nu te poate opri din a-ți configura propriile materiale de promovare.

Pașii sunt puțini la număr și ușor de urmat: îți faci cont pe www.flyerprint.ro, alegi produsul sau produsele de care ai nevoie, selectezi un template, îl personalizezi cu datele tale și la final trimiți comanda. Durează mai puțin de 15-20 de minute să trimiți comanda la noi si în cel mai scurt timp te bucuri de produsele tale personalizate!

TEHNOLOGII UTILIZATE PENTRU SERVICIILE DE PRINT

Tipar digital

Tiparul digital a evoluat permanent de la apariţia în anii ’60 a primelor copiatoare analogice, până la utilajele de producţie din zilele noastre. Principiul de funcționare a maşinilor de tipar digital constă în reproducerea unor informaţii digitale direct pe un mediu de tipărire, fără a necesita realizarea unor matriţe. Cele mai utilizate tehnologii de tipar digital sunt laser și inkjet. Tiparul digital este rentabil pentru tiraje mici și medii, care necesită un termen foarte scurt de execuție.Tiparul pe echipamente HP Indigo foloseste tehnologia cei reproduce tiparul offset de inalta calitate si viteza mare de productie.

Avantajele

  • Se poate tipări cu date variabile preluate dintr-o bază de date;
  • Două coli consecutive pot avea conţinut total diferit (de exemplu: cărţile, broşurile şi revistele nu necesită operaţia suplimentară de adunare);
  • Viteză mare de execuţie; tipărirea lucrării poate începe în câteva minute de la primirea fişierelor;
  • Se poate tipări un singur exemplar înainte de execuţia întregii lucrări;
  • Comanda minimă poate fi de o singură bucată;
  • Costul foarte avantajos pentru tiraje mici;
  • Tipărirea se poate comanda şi executa online.

*Principalii producători de echipamente de tipar digital sunt: HP Indigo, Konica Minolta, Xerox, Kodak, Canon, Xeikon etc.

Tipar offset

Tipărirea offset reprezintă procedeul prin care imaginea este transferată pe suportul de tipărire cu ajutorul unui cilindru intermediar, care preia cerneala de pe placa tipografică şi o transferă pe suportul dorit. În cazul tiparului offset, durata pregătirii pentru tipărire este mai mare deoarece necesită operaţiuni adiţionale ca: realizarea matriţelor (plăcilor), curăţarea şi calibrarea presei. La tiparul digital, demararea imprimării se face în timp foarte scurt nefiind necesare pregătiri suplimentare.

Cu imprimarea offset,  există un cost inițial mai mare asociat cu configurarea mașinii. Astfel, prima copie tipărită ce a ieșit de pe mașină suportă în esență toate costurile de setup, copiile ulterioare au un cost de producție redus funcție de timpul mașinii, hârtia și cerneala folosită.

Gândiți-vă așa ... dacă ar fi să tipăriți 500 de exemplare ale unei broșuri cu o imprimantă digitală, fiecare copie vă va costa mai mult sau mai puțin aceeași sumă. Dacă tipăriți 500 de printuri cu o imprimantă offset tradițională, prima coală printată are un cost aproape la fel ca o lucrare de cca 250 coli imprimate digital, celelalte coli tiparite sunt incluse în tirajul minim cu un cost foarte mic.Aceasta înseamnă că există un punct limită în care cea mai rentabilă alegere trece de la a fi digitală la offset.

 Dar costul nu este singurul aspect pe care trebuie să îl luați in considerare.

Momentul este important. Odată cu apariția editării desktop și în special a tehnologiei computer-to-plate (CTP), putem trece de la un fișier gata de print la matrițe pregătite pentru imprimare într-o clipă. Rezultatul final al acestui lucru este că reducem timpul de producție avand schimbări mult mai rapide între proiectele tipărite, astfel putem primi fișierul cu Bun de Tipar cu cateva ore inainte de intrare in producție

Dacă vă confruntați cu un termen limită de livrare, de multe ori imprimarea digitală va fi singura dvs. opțiune - chiar dacă opțiunea offset poate fi mai ieftină. Paginile tiparite dintr-o presă digitală gata de pliere, tăiere și legare. Nu este la fel cu tipărirea offset care necesită încă ceva timp de uscare înainte de a putea fi manipulată în majoritatea cazurilor.

Și apoi există finisarea produselor tiparite. Diferența majoră este adesea în opțiunile de finisare pe care fiecare le poate oferi, un magazin online de print si un copy center, de exemplu.. Afacerile tradiționale de print offset oferă acum opțiunea de imprimare digitală si acestea vor avea de obicei o ghilotină industrială, laminatoare, foldere și stații de capsare pe care nu le va avea copiatorul. Drept urmare, finisajul copy center-ului  va fi de o calitate inferioară, iar aspectul produselor finite poate fi compromis din păcate. Finisarea de calitate este un element adesea trecut cu vederea de mulți clienți în procesul de producție.

Serigrafie

Serigrafia este un procedeu de imprimare pe suprafețe netede care constă în aplicarea pe materialul pe care se imprimă a unui strat de cerneală printr-un șablon matrita realizat dintr-o sită fină. Imaginea realizată prin imprimarea serigrafică este formată dintr-un număr de puncte care este dat de numărul de ochiuri al sitei din care se realizează șablonul.

Imaginile realizate prin tehnica de imprimare serigrafica sunt formate din mai multe puncte, cu ajutorul sitelor serigrafice. Aceste site sunt foarte fine si au de obicei in jur de 300 de puncte pe fiecare metru pătrat, prin care este presata cerneala in materialul textil, iar imaginea obtinuta are o rezolutie maximă de 200 dpi. Sitele serigrafice sunt realizate cu emulsii fotosensibile pe baza unei grafici create pe calculator. Totodată, dacă la început erau folosite fire speciale de mătase pentru sitele de serigrafie, acum acestea sunt realizate din poliester sau poliamida.

În ceea ce privește vopseaua folosită, aceasta poate fi pe baza de apa sau solventi ori de tip plastisol, în funcție de tipul printului. Vopseaua serigrafica oferă un aspect omogen imprimeului, culorile sunt intense și au o rezistență ridicată la spalat. Mai poate fi folosită și vopseaua fotosensibila, care este vizibilă doar la lumina, vopseaua fosforescenta sau termosensibile.

Imprimarea se poate face pe materiale textile (tricouri, geci, sepci etc.) sau pe materiale solide (autocolant, agende, calendare, cărți de vizită etc.)

Tampografie

Tampografia este procedeul de personalizare care permite inscripționarea unei game foarte variate de obiecte cu ajutorul unui tampograf și prin intermediul unui tampon de silicon. Atuul definitoriu al tampografiei este posibilitatea de imprimare pe suprafețe curbate sau neregulate.[1] Procedeul de personalizare permite inscriptionarea unei game foarte variate de obiecte.

Procesul de imprimare tampografica

Imaginea, logo-ul sau textul ce trebuie imprimat cu ajutorul tampografului trebuie procesat la un computer sau poate fi copiat direct de pe un produs pe care il aveți ca exemplu. După procesare, imaginea este imprimata cu ajutorul unei imprimante cu laser sau cu jet de cerneala.

Metoda imprimarii prin tampografiere deschide noi perspective, care cu metodele clasice de imprimare si inscriptionare nu puteau fi realizate decât foarte scump și sofisticat.

  • Gama largă de culori ce pot fi imprimate;
  • Rezistență mare a imprimeului;
  • Diversitatea suporturilor de imprimat, care da flexibilitate lucrărilor de personalizare: plastic, metal, piele, sticla, ceramica, carton sau lemn;
  • Accesibilitate: pot fi imprimate obiecte cu forme neregulate sau din materiale moi, dificil de imprimat prin alte procedee de personalizare;
  • Timp redus de executare al comenzilor.

Flexografie

Flexografia este un proces de imprimare din categoria tiparului înalt care folosește un clișeu tipografic reliefat din material flexibil. Aceasta este practic o versiune actualizată a imprimării cu zaț, care poate fi utilizată pentru tipărirea pe aproape orice tip de substrat, inclusiv pe plastic, pelicule metalice, celofan și hârtie. Este utilizată pe scară largă pentru imprimarea pe substraturi neporoase necesare pentru diferite tipuri de ambalaje alimentare (este, de asemenea, foarte potrivită pentru imprimarea petelor decorative pe suprafețe mari).

Flexografia este un procedeu de imprimare rotativ, ce utilizează ca mijloc de transfer al cernelii pe suportul de imprimat, cliseele fotopolimerice. La început, procesul flexografic a fost creat pentru imprimarea ambalajelor de carton, azi ajungand sa fie folosit la imprimarea de etichete, folii, ziare etc., imprimarea realizându-se rolă cu rolă sau rolă-formate plane (exista tipuri de utilaje de tipar flexo dotate cu echipamente de finisare finală a produsului imprimat precum ar fi taierea, infolierea, biguirea, laminarea).

Avantajele procesului de imprimare flexografica:

  • se pot imprima o mare varietate de materiale absorbante si nonabsorbante;
  • cu ajutorul clișeelor se pot realiza milioane de imprimari;
  • se pot imprima lucrări în peste 6 culori (cîte unități de imprimare are utilajul de imprimare);
  • realizarea unei productivități ridicate, datorită vitezelor mari de imprimare;
  • realizarea unor selecții de culoare cu rezolutie mare (150-175lpi), ceea ce confera o inalta calitate a imprimării, similară offsetului sau rotogravurii;
  • aplicarea de cerneluri fluorescente și metalizate, realizarea de finisari on-line (off-line), cum ar fi: laminarea, aplicarea de folio aur (la cald sau rece), embosare, înseriere, aplicare de holograme etc.;
  • posibilitate de realizare profitabilă de lucrări cu tiraj mare, în timp foarte scurt.

FINISAJE

Hot foil stamping

Hot foil stamping (cunoscut si sub numele de folio) este procedeul de imprimare a unei imagini pe orice suprafață fără a folosi cerneală, ci o folie colorată care este presată la căldură. Această metodă și-a început ascensiunea în secolul al XIX-lea și include o varietate de procese.

Printre avantajele imprimării cu folie fierbinte amintim :

  • Rezultate mai profesionale – folia caldă oferă detalii mai fine pentru redarea textului mic și / sau subțire și dă un grad de strălucire mai ridicat.
  • Mai economic pentru tiraje mari – în timp ce imprimarea cu folie fierbinte este o opțiune mai scumpă pentru comenzile cu cantități mici, costul se echilibrează rapid dacă doriți să imprimați un lot mare de articole.

Trei dintre cele mai comune mărci de mașini de hot foil sunt Kwikprint, Kingsley și Howard. Cu toate acestea, pentru mai multe aplicații industriale, presele Kluge și Heidelberg sunt cele mai frecvent utilizate.

Emboss-ul si deboss-ul (cunoscut si sub numele de timbru sec) sunt procesele de creare a imaginilor și desenelor în relief sau afundare în hârtie și a anumitor elemente. Un model emboss este ridicat pe fundal, în timp ce un model deboss este scufundat în suprafața materialului.

Adesea utilizat în combinație cu hot foil stamping, aceste finisaje modifică suprafața hârtiei sau a altor substraturi, oferind un efect tridimensional sau ridicat asupra zonelor selectate. Procedura necesită utilizarea a două matrițe: una care este ridicată și una care este încastrată. Matrițele se încadrează una în cealaltă, astfel încât atunci când hârtia este presată între ele, matrița ridicată forțează stocul în matrița încastrată și creează impresia în relief. Un nivel specific de presiune este aplicat matrițelor pentru a stoarce fibrele hârtiei, ceea ce duce la o zonă ridicată permanent în hârtie.. În general, emboss-ul și timbrul sec sunt procesele cel mai des utilizate pentru a atrage atenția sau pentru a transmite un contrast textural de înaltă calitate în raport cu zona tipărită.

Lacuirea selectiva, numita si lacuire UV, alaturi de plastifierea mată, sunt doua din tehnicile de finisare tipografică menite sa confere o nota premium, bun gust și eleganța unui produs. Acest serviciu se referă la aplicarea unui lac, parțial, pe anumite elemente grafice ale imaginii imprimate, precum scris, logo sau alte însemne.

În cazul alegerii unui asemenea detaliu, perceptia vizuala și perceptia tactila fac diferenta, punând în valoare produsul de tipar. Recomandat este ca lacuirea selectiva sa fie folosită doar pe elementele în cazul cărora se dorește o scoatere in evidentă.

Doritorii pot opta pentru doua tipuri de lacuire selectiva, mata sau lucioasa. Recomandat este, ca pentru obținerea unui contrast, suportul pentru lacuirea lucioasa sa fie mat, iar în cazul lacuirii selective al unui suport lucios, elementele lacuite sa fie mate.

În ceea ce privește materialele tipografice care pot fi lacuite selectiv, gama acestora este destul de variată. Cartile de vizita imprimate digital, fie ele cartoane speciale, multistrat, mini, pliate, decupate laser sau stantate, toate suporta procedeul de lacuire selectiva. De asemenea, acesta poate fi aplicat și pe mape de prezentare, felicitari, coperte de cărți, broșuri sau cataloage, precum și alte materiale tipografice.