Atunci cand incepi munca, biroul tau trebuie sa arate impecabil. De aceea, este indicat ca acesta sa fie bine organizat, dotat cu spatii de depozitare, precum bibliorafturi, dosare etc.

Pentru o arhivare eficienta a documentelor, trebuie sa pastrezi pe birou si cateva dintre aceste obiecte: dosare din carton sau din plastic, mape, cutii si containere, separatoare, precum si etichete, care iti vor fi utile .Toate acestea te vor ajuta sa ai spatiul de lucru curat si bine pus la punct, un lucru esential pentru productivitate.

Alege cantitatea, aspectul suportului (350 gsm, lucios ori mat) și finisajul dorit, iar noi ne ocupăm de partea de printare cu o cerneală rezistentă și de calitate.

Acest dosar are burduf de 15mm.

În plus, îți garantăm cel mai bun preț de pe piață și un timp foarte scurt de așteptare.

Pasul 1 - Configurare produs

Total (TVA inclus) : 429,86 LEI
Preț/bucată: 8,60 LEI

Folosește un șablon ajutător

Descarcă un șablon ajutător potrivit dimensiunii și orientării pe care o dorești, adaugă designul și trimite fișierul la noi pentru a fi tipărit.

Utilizând butonul „Încarcă designul” trimiți către noi fișierul, după ce în prealabil ai optat pentru cantitatea pe care o dorești a fi tipărită, împreună cu celelalte opțiuni ale produsului (suport, grosime, laminare, etc.).

Mai multe detalii tehnice despre pregătirea fișierului de print găsești aici:

Detalii